ZA ROK 2006 JSEM DO PEPÍKA NAINVESTOVAL CCA 11000 KČ, KROMĚ HLAVY A ČERPADLA JSEM SI VŠE VYMYSLEL SÁM A DĚLAL DOBROVOLNĚ….
Tento rok doznal největších úprav, jak co se týče vzhledu, tak i jízdních vlastností…kromě řadící tyče a převodovky již není na podvozkové části nic původní.. Motor 105 loni zaměněný za 120LS dostal vačku z BMM 254/254st. a hlava byla snížená o 0,55mm,k.p. je tedy 9,9:1… v tento čas ještě není motor dokonale seřízen… lámu si hlavu s rozdělovačem. Motor přestává tahat v 5400ot/min…zatím jezdím na benzín 96-98oktanů.
prosinec 2006
nouzové čerpadlo netěsnilo, za obrovské pomoci Šemíka jsme udělali Pepčovi garančku po500 km od nové hlavy a přetěsnili čerpadlo…
prosinec 2006
zaseklo se zázračné bezúdržbové čerpadlo HEPU, takže putuje na reklamaci. Při
pokusu o odtah nepojízdnýho (nechladícího) Pepíka se utrh přední nárazník a
pomačkal pravou stranu auta-blatník, čelo, rozbil stroboskopy; no to by nikdo
nevěřil Od vlečení jsme tedy upustili a dovezli ze Strupčic jiné čerpadlo. Při
pokusu o výměnu čerpadla mě zjebali fízlové, že to měnim na ulici ve
městě (nemůžu za to, že mě garáž nepronásleduje) a ať si to odtáhnu někam
jinam. Odjel jsem teda autem o ulici vejš...
listopad 2006
FUNGL NOVÁ snížená,leštěná hlava na LS s novými ventily, sakum prdum se
všim co se kolem musí.. (3000,-),tato cena je jen díky paní Slabyhoudové, jinak by
celá ta sranda stála o 4000 víc….
listopad 2006 , jediný den,kdy mrzlo
nějakej debilní idiot, kterého překvapil v listopadu mrazík mi na parkovišti před
kolejí najel do předního blatníku a samosebou tam už nebyl… nesnáším takový
hovada... Korozi na ně!!!!!!!!!
říjen 2006
při rutinním odvzdušňování mi někdo, kdo šlapal na plyn neřekl,že teploměr se
mydlí na 110 a já moh vpředu jak trubka čekat než vylítaj bublinky J výsledkem
této akce „Pomoz mi a zab mi motor „ bylo fouklý těsnění pod hlavou.. , hlava
praskla, ale jezdí.. (100,-)
září 2006
výlet do Černilova u HK, kde jsem od Foxe koupil pětikvalt na kyvku (500,-)
výměna přední nápravy za M s hřebenem,nové svislé a kulové čepy,nové
kotouče, destičky, GO brzdičů ,celá nabarvená,zkrácené pružiny o 1 závitu
(2400,-)
Červenec 2006
Přestříkávání auta na zeleno bílou….zelenou jsem musel dělat 2x , příště si zas
nechám poradit v Ybexu (3500,-)
Červen 2006
Bouře začala... Zástavba vačkového hřídele ze Š Felicia 1.3 BMM/1996 +
výměna rozvodů (2098+350,-)
Únor – červen 2006
Rozhodl jsem udělat pauzu v našem vztahu a Pepču jsem jen využíval jako
auto,vozil cement, písek, v dubnu odvez svýho předchůdce- modrýho Edu do
sběrny-bez vozejku, rozřezaného vevnitř a na zahrádce..…Většinu času
odpočíval garáži... ticho před bouří...
leden 2006
z reklamační cesty se mi vrátil vyčištěný SEDR,byl zanešenej konzervačním
olejíčkem... vracím EDSR.